Din handlekurv

Handlekurven er tom.
FRI FRAKT VED KJØP OVER 900,- // BUTIKK I TORGGATA 10, OSLO

Vanlige spørsmål

Her har vi samlet et knippe vanlige spørsmål vi får fra kunder. Om du lurer på noe du ikke finner svar på her, er det bare å kontakte oss!


Hvordan bestiller jeg hos ShoeBAR?

  • Velg et produkt (husk å velge ønsket størrelse / farge)
  • Klikk på knappen "ADD TO CART"
  • Du kommer da til Handlekurven hvor du kan velge kvantitet og legge inn en kommentar til din bestilling.
  • Klikk på knappen "CHECKOUT"
  • Fyll ut e-postadresse og leveringsadresse
  • Betal med Visa eller Mastercard via PayPal

 

Hvilken størrelse skal jeg velge? 

Det er viktig for oss at du finner et par sko som passer. Derfor opplyser vi om skoene er litt større eller mindre enn normalt i nummerne. Skulle du allikevel være usikker, må du gjerne ringe oss eller sende oss en melding, så skal vi hjelpe deg. Gjennom erfaring fra vår butikk i Oslo, vet vi hvor skoene trykker og hvilke modeller du bør gå for om du har høy vrist, bred forfot etc. etc. Kontaktinformasjon finner du her.

 

Er det trygt å handle på nett?  

 

Kan dere bestille en sko for meg?

Om du er ute etter en modell fra et merke vi allerede fører, kan det la seg gjøre. Noen leverandører har lager i Norge, andre i Europa og UK. Å få tak i en spesiell modell kan fort ta tid, men ta kontakt, så skal vi se hva vi kan ordne. Om det er et merke vi ikke fører, er vi åpne for gode forslag. 

 

Har dere min størrelse på lager?

Dersom størrelsen er et tilgjengelig valg i webshoppen, skal vi ha den på lager. Vi fjerner størrelser fra webshoppen etterhvert som vi blir utsolgt. Men siden webshoppen deler lager med den fysiske butikken i Torggata, Oslo, hender det vi går tom raskere enn det går å oppdatere webshoppen. I så tilfelle vil du raskt motta en mail om at vi er utsolgt for størrelsen du ønsket samt betalingen tilbakeført. 

 

Når kommer varene mine?

Etter bestilling i vår webshop, skal varene plukkes og pakkes. Dette tar vanligvis 1-4 virkedager. Videre tar det typisk 1-3 virkedager med postgang (avhengig av avstand). Du mottar på mail et sporingsnummer som du kan benytte på www.posten.no for å finne ut av hvor pakken din befinner seg. Dersom det har gått over 10 dager og du fortsatt ikke har mottatt noen pakke, ber vi deg kontakte oss snarest, så skal vi finne ut av hva som har gått galt.

 

Kan jeg annullere en bestilling som allerede har blitt sendt?

Dersom pakken ikke har gått med posten, kan du selvfølgelig annulere bestillingen din. Kontakt oss så snart som mulig dersom du skulle ha behov for dette. Om bestillingen har gått med posten, kan den ikke kanselleres og må hentes for så å returneres med vedlagte returskjema innen 14 dager. Kunden betaler da returfrakt.


Hvordan gjør jeg om jeg vil bytte eller returnere sko?

Du har åpent kjøp i 14 dagar fra leveringsdato. Se rutiner rundt frakt og returer her.


Kontakt oss

Kontakt oss om du skulle ha noen andre spørsmål du ikke finner svaret på her.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Motta vårt nyhetsbrev og få 20% rabatt på ditt første kjøp.

Din handlekurv

Subtotal: kr 0,00

Handlekurven er tom.